Loaf: เฟอร์นิเจอร์และอุปกรณ์ของใช้ในบ้าน in London | homify
Loaf
edit edit in admin ขอความคิดเห็น โปรเจคใหม่
Loaf
Loaf
หมายเลขไม่ถูกต้อง กรุณาตรวจสอบรหัสประเทศ รหัสพื้นที่และเบอร์โทรศัพท์
เมื่อคลิก 'ส่ง' ถือว่าฉันได้อ่านและยอมรับ นโยบายความเป็นส่วนตัว รวมทั้งยินยอมให้ข้อมูลถูกนำไปใช้ต่อไป
หมายเหตุ ในอนาคตคุณสามาถยกเลิกการอนุญาตได้ทุกเมื่อด้วยการส่งอีเมลไปที่ privacy@homify.com
ส่งเรียบร้อย!
บริษัทนี้จะตอบโดยเร็วที่สุด!

โปรเจค

Swish sofas, bonza beds and cool kitchen-y stuff. Champions of serious quality and good old British manufacturing, we’re experts in the art of snug.

ที่อยู่
255-259 Queenstown Road
SW8 3NP London
สหราชอาณาจักร
+44-2031418300 loaf.com

ความคิดเห็น

Don't buy into the marketing portraying a premium product and service... Bought under seperate orders a sofa and a bed. Ended up cancelling both after sofa got lost, bed was booked for delivery and cancelled on same planned day with the excuse it hadn't been made yet. Thats just the highlights. I am yuet to get refund which was supposed to processed in 3 - 5 working days now 2 weeks later. Last time I called to chase I was told I'd get an email confirming .... I didn't. They clearly spend all their money on marketing and non on the services afterward. Ended up buying two lovely sofas one from DFS and one from a little independent in surrey called Love your Home. The sales person at DFS was excellent and followed up to ensure delivery. Love your home are similar price to Loaf and some amazing styles and fabrics, the quality and service from ordering through to the independent specialist delivery company they use. All fabulous. Recommendation.... don't buy from Loaf.
6 เดือนที่ผ่านมา
Surprisingly disappointed by our visit to the Battersea store. The actual sofas managed to bear little resemblance to their online images. Everything a little tired, but maybe that's the idea, either way not for us.
4 เดือนที่ผ่านมา
The team in the showroom where grest. However they can't actually deliver a sofa. PLEASE LOOK AT THE COMMENTS ON THEIR INSTAGRAM ACCOUNT BEFORE PURCHASEING. I'm on my 3rd round of delays on my order. Phoned them multiple time asking to speak to a manager who never calls back. Reached out on social media only for them to say they will look into it and never reply. but there are far far worse customer issues.
6 เดือนที่ผ่านมา
Prof pin.png%7c51.4743233, 0

คำบอกเล่าเมื่อเร็ว ๆ นี้จากทีมบรรณาธิการ homify